החזרי מס לעוסק פטור

עמית מהלל רואה חשבון - פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, והחזרי מס.

התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

החזרי מס לעוסק פטור

עמית מהלל משרד רואה חשבון – מומחה במתן שירותי ראיית חשבון לעוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע״מ.
התקשרו לקבלת ייעוץ מעמית מהלל משרד רואי חשבון.

עוסק פטור

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק פטור וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי וייעוץ עסקי.

עוסק מורשה

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק מורשה וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

חברה בע״מ

ליווי אישי בתהליך פתיחת חברה בע״מ וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

החזרי מס לעוסק פטור

החזרי מס לעוסק פטור הוא נושא חשוב שיש לתת עליו את הדעת. עוסקים פטורים רבים אינם מודעים לכל הזכויות המגיעות להם במסגרת היותם עצמאיים. לעומת העוסקים המורשים אשר נעזרים לרוב בשירותיו של רואה חשבון שמסביר להם את התחום, עוסקים פטורים רבים מנהלים את העסק שלהם בכוחות עצמם. רבים מהם אינם יודעים כלל כי מגיעים להם החזרי מס עבור כל הוצאות העסק שלהם. הסיבה לכך טמונה בעובדה כי יש צורך לשלם מס הכנסה, אך ורק על חשבון הרווח של העסק. אך אם העסק אינו רווחי, העוסק הפטור אכן פטור מתשלום המס. לכן חשוב לפרט בדוח השנתי גם את הרווח וגם את ההפסד של העסק, כולל כמובן כל ההוצאות העסקיות שהתבצעו במהלך השנה החולפת.

החזרי מס לעוסק פטור

כיצד להגדיל את החזרי מס לעוסק פטור?

בגדול, ככל שהוצאות העסק יהיו גדולות יותר, כך התשלום למס הכנסה ולביטוח לאומי יהיו קטנות יותר. כמובן שכאשר מדובר על הכנסות, אין מדובר על ההכנסות האישיות והפרטיות של בעל העסק. לפי החוק, הוצאה מוכרת נחשבת לכל הוצאה אשר הכרחית לצורך פעילותו התקינה של העסק וייצור ההכנסה המבוקשת. ישנן הוצאות הנחשבות להוצאות מעורבות, הוצאות אלו משמשות גם לצרכים האישיים של הבעלים וגם לצרכי העסק. ניתן להצהיר על ההכנסות האלו, רק אם ניתן יהיה להפריד ביניהן בצורה ברורה ומדויקת. חשוב להבין כי קנסות שונים כגון קנס חניה וכדומה, אינם יכולים להיחשב כהוצאה מוכרת. ישנן הוצאות מוכרות חלקיות, הוצאות מסוג זה כוללות הוצאות הקשורות להחזקת רכב, תשלום  על אינטרנט או פלאפון וכדומה. הזיכוי עבור הוצאות מסוג זה יהיה חלקי בלבד.

לסיכום, החזרי מס לעוסק פטור הם תחום חשוב שאין לזלזל בו. באמצעות עזרתו של רואה חשבון מקצועי ומיומן, ניתן לסדר את ההוצאות של העסק בצורה הגיונית ומאורגנת, ובכך ליהנות מהחזרי מס משמעותיים. כמובן שלכל עסק יש את ההוצאות המוכרות המתאימות לו בהתאם לאופי של העסק וסוג השירות או המוצר שהוא מציע. רואה חשבון עמית מהלל מציע לכל לקוחותיו שירות יעיל ואיכותי לצורך החזרי המס הרצויים.

לקבלת שירותי ראיית חשבון ניתן ליצור קשר עם עמית מהלל רואה חשבון בטלפון: 052-6255734 או בטופס יצירת קשר או באמצעות וואטסאפ.

שירותי משרד רו״ח

החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה ללא עלות ומיצוי מקסימלי של ההחזר ללקוח.

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לרבות חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות.

הגשת דוחות

הגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים וחברות הכולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב.

ליווי וייצוג

ליווי וייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס.

עמותות

טיפול במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.