עלויות עוסק פטור

עמית מהלל רואה חשבון - פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, והחזרי מס.

התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

עלויות עוסק פטור

עמית מהלל משרד רואה חשבון – מומחה במתן שירותי ראיית חשבון לעוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע״מ.
התקשרו לקבלת ייעוץ מעמית מהלל משרד רואי חשבון.

עוסק פטור

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק פטור וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי וייעוץ עסקי.

עוסק מורשה

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק מורשה וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

חברה בע״מ

ליווי אישי בתהליך פתיחת חברה בע״מ וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

עלויות עוסק פטור

עוסק פטור הוא מי שנקרא בעבר עוסק זעיר, והיום נקרא בשמו המלא פטור מתשלום מס ערך מוסף. כלומר, עוסק פטור משלם את מס ההכנסה והביטוח הלאומי כמו כל שכיר ועצמאי, אולם אינו מחויב לגבות ולשלם מס ערך מוסף. את תחילת דרכו כעצמאי הוא מתחיל בפתיחת תיק ברשות מס ערך מוסף. שם הוא מדווח על צפי הכנסותיו החודשיות והסכום המשוקלל קובע אם הוא זכאי להיחשב עוסק פטור.

רף ההכנסות השנתי לעוסק פטור לשנה נקבע בסכום של 107,692 ₪ (נכון לשנת 2023), ולכן אם הוא עובר סכום זה הוא יחויב לעבור למעמד של עוסק מורשה ולגבות מע"מ ולשלם אותו. זוהי העלות הראשונה שלו. מתוך סכום זה מחושבת חבות המס שלו בניכוי ההוצאות שלו, ולכן אם יגיע לסף מס רווח נמוך משיעור המס, גם לא יחויב בתשלום מס הכנסה.

עלויות עוסק פטור בניהול חשבונות

כל עצמאי שאינו משלם מס הכנסה עליו לשלם לביטוח לאומי, וזה מגיע לסך של כ-3,000-4,000 שקלים לשנה ברף הכנסות זה. כמו כן, עליו לנהל ספר חשבונות ולהוציא קבלות. במקרה כזה תהיה לו עלות של הדפסת ספר קבלות או כמו שנהוג היום לעשות להוציא קבלות בעזרת תוכנת הנהלת חשבוניות ממוחשבת, משום שהיא גם קלה לתפעול וידידותית לסביבה. העלות של הנהלת חשבונות כזאת לא עולה על סכום של כמה עשרות שקלים בחודש, תשלום לתוכנה, או הדפסת ספר קבלות כזה בבית הדפוס שאינו עולה הרבה בכל מקרה. יש אפשרות שכל עלויות עוסק פטור ינוהלו על ידי רואה החשבון או יועץ המס שלכם כדי להקל עליכם.

עלויות עוסק פטור

עלויות עוסק פטור באמצעות רואה חשבון

נוסף על התשלומים שחובה לשלם לרשויות המס ולביטוח הלאומי, והפטור שיש לכם מתשלום מס ערך מוסף, אתם יכולים להיעזר ברואה חשבון שרושם אתכם כעצמאים. הו איכול גם לנהל אץ החשבונות שלכם, ובדרך כלל זה עולה לכם רק פעם בשנה משום שכל עלויות עוסק פטור מנוהלות בסוף שנת המס. אתם מחויבים להגיש דיווח למע"מ ולמס ההכנסה ולנהל את התשלומים שאתם חייבים לביטוח לאומי, וזהו. התשלום שאתם משלמים לרואה חשבון כמו עמית מהלל, רואה חשבון שמנוסה בניהול תיקים של עוסקים פטורים, כרוכים בדרך כלל בתשלום יחסית נמוך של הגשת הדו"ח השנתי לרשויות המס בשמכם.

לקבלת שירותי ראיית חשבון ניתן ליצור קשר עם עמית מהלל רואה חשבון בטלפון: 052-6255734 או בטופס יצירת קשר או באמצעות וואטסאפ.

שירותי משרד רו״ח

החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה ללא עלות ומיצוי מקסימלי של ההחזר ללקוח.

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לרבות חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות.

הגשת דוחות

הגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים וחברות הכולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב.

ליווי וייצוג

ליווי וייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס.

עמותות

טיפול במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.