פתיחת חברה בע״מ

עמית מהלל רואה חשבון - פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, והחזרי מס.

התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

פתיחת חברה בע״מ

עמית מהלל משרד רואה חשבון – מומחה במתן שירותי ראיית חשבון לעוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע״מ.
התקשרו לקבלת ייעוץ מעמית מהלל משרד רואי חשבון.

עוסק פטור

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק פטור וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי וייעוץ עסקי.

עוסק מורשה

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק מורשה וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

חברה בע״מ

ליווי אישי בתהליך פתיחת חברה בע״מ וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

פתיחת חברה בע״מ

חברה בע"מ היא תאגיד שמקימים בכדי לבצע פעילות עסקית על ידי בעל המניות שלו. הבעלות על החברה תקבע על ידי מספר המניות שהיא תנפיק לבעלים שלה. לחברה בע"מ יכול להיות בעל מניות אחד אשר מחזיק את כל המניות של החברה או כמה בעלי מניות, כאשר כל אחד מהם מחזיק כמה מניות שמעניקות לו בעלות באופן יחסי בהתאם לכמות המניות.

החברה היא למעשה ישות נפרדת מהבעלים שלה והאחראיות של בעלי המניות של החברה תהיה מוגבלת הן לסכום אשר הם השקיעו בחברה והן לאחוז ההחזקה שלהם במניות של החברה. כמו כן, בעלי המניות בחברה יהיו ערבים ואחראים להתחייבויות של החברה עד סכום השווה לגובה ערך המניות שהם מחזיקים ומכאן מגיע המושג: "בערבון מוגבל". הנכסים וההתחייבויות של החברה הם בבעלות ובאחראיות של בעלי המניות שלה.

פתיחת חברה בע״מ - מי יכול?

פתיחת חברה בע״מ היא תהליך אשר כל אדם או כמה בני אדם יכולים לבצע. המטרה של הקמת החברה היא לבצע פעילות עסקית שהיא לא בניגוד לחוק, שהיא איננה בלתי מוסרית וכן שהיא לא נוגדת את התקנות של הציבור. בכדי להקים חברה מעין זאת, יש צורך לפנות לרשם החברות המצוי במשרד המשפטים.

רשם זה יבדוק את המסמכים שמגישים לו, יבדוק את השם של החברה, יבדוק את התקנון של החברה וכן את בעלי המניות של החברה. במידה והכל תקין הוא יאשר את ההקמה של החברה, יאשר את התקנון של החברה וכן ינפיק לחברה תעודת רישום חברה. הקמה של חברה תתבצע בדרך כלל על ידי עורך דין או חברה שמציעה שירותים משפטיים. יש צורך גם לשלם אגרה לרשם החברות.

פתיחת חברה בע״מ

האם יש יתרונות להקמת חברה בע"מ?

פתיחת חברה בע״מ היא תהליך שיש בו יתרונות רבים. ראשית כל, החברה מפרידה בין רכוש עסקי לבין רכוש פרטי והיא מספקת הגנה על הרכוש הפרטי של בעלי המניות שלה. מעבר לכך, יש עניין של תדמית. חברה בע"מ גם נראית וגם נשמעת יותר רצינית מעסק ועל כן יש לה יתרון מיתוגי.  כמו כן, קל יותר לבנות ולמכור את המוניטין של החברה וכן יש לה יתרונות מיסוי שונים.

עבור תהליך פתיחת חברה בע"מ וכן עבור ליווי וייעוץ לחברה בע"מ, כדאי מאוד לבחור בשירותיו של רואה חשבון מקצועי ומנוסה. משרד רואה חשבון עמית מהלל, יעניק לכם שירות מקצועי, מנוסה ואיכותי בכל מה שקשור לחברות בע"מ ובכלל.

לקבלת שירותי ראיית חשבון ניתן ליצור קשר עם עמית מהלל רואה חשבון בטלפון: 052-6255734 או בטופס יצירת קשר או באמצעות וואטסאפ.

שירותי משרד רו״ח

החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה ללא עלות ומיצוי מקסימלי של ההחזר ללקוח.

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לרבות חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות.

הגשת דוחות

הגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים וחברות הכולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב.

ליווי וייצוג

ליווי וייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס.

עמותות

טיפול במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.