פתיחת עוסק פטור באינטרנט

עמית מהלל רואה חשבון - פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, והחזרי מס.

התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

פתיחת עוסק פטור באינטרנט

עמית מהלל משרד רואה חשבון – מומחה במתן שירותי ראיית חשבון לעוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע״מ.
התקשרו לקבלת ייעוץ מעמית מהלל משרד רואי חשבון.

עוסק פטור

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק פטור וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי וייעוץ עסקי.

עוסק מורשה

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק מורשה וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

חברה בע״מ

ליווי אישי בתהליך פתיחת חברה בע״מ וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

פתיחת עוסק פטור באינטרנט

ראשית, יש להבהיר כי משנת 2002 כבר אין משתמשים במונח עוסק זעיר, כי אם עוסק פטור. ולכן פתיחת עוסק פטור באינטרנט היא למעשה פתיחת תיק עוסק פטור. במקרים כאלה יש לכם שתי אפשרויות שעומדות בפניכם, ושתיהן טובות באותה מידה, לבחירתכם. אפשרות ראשונה היא לגשת לרשויות המס בעצמכם עם כל המסמכים הנדרשים ולפתוח את התיק בעצמכם, מבלי שתהיה אפשרות לפתוח בצורה מקוונת. אפשרות שנייה היא לפתוח תיק עוסק פטור באמצעות יועץ מס או רואה חשבון המוסמכים לכך. הם אלה שיפתחו את התיק באמצעות ההרשאה שלהם בצורה מקוונת אבל גם יגישו את המסמכים הדרושים בצורה ידנית לרשויות.

פתיחת עוסק פטור באינטרנט, מה זה אומר?

כל עצמאי שעוסק בעיסוק שמניב לו הכנסות חייב להירשם ברשויות המס. מעמד של עוסק פטור פירושו שמדובר בעיסוק שמניב הכנסות שהן פחותות מרף של כ- 107,692 ₪ (נכון לשנת 2023), לפי החלטת רשות מס ההכנסה לשנת 2017. הרף הזה משתנה בכל שנה. זה אומר שעוסק כזה פטור מגבייה ותשלום של מס ערך מוסף בלבד, לא מתשלום מס הכנסה בכלל. יש להירשם ברשות מס ההכנסה, ברשות המע"מ ובביטוח לאומי ולהבטיח שהדיווחים להם ייערכו כחוק ובסדירות מדי שנה. ראשית, יש לגשת לרשות המע"מ עם המסמכים שכוללים תעודת זהות ותעדוה מקצועית קבילה ולברר אם אתם יכולים לפתוח תיק עוסק פטור ולא מורשה.

פתיחת עוסק פטור באינטרנט

פתיחת עוסק פטור באינטרנט למי זה מותר?

כל מי שאינו מתכוון להרוויח יותר מרף ההכנסות לעוסק פטור בשנה יכול להיחשב פתיחת עוסק פטור באינטרנט רשות המס ככזה. כמו כן, יש לבדוק אם אינכם מופיעים ברשימת המקצועות שמס ערך מוסף מחייב להירשם כעוסק מורשה, כמו מקצועות חופשיים, מקצועות הטיפול ועוד, ולכן לא תוכלו לפתוח תיק עוסק פטור. אחר כך יש לפתוח תיק כזה גם ברשות מס ההכנסה עם תעודת עוסק פטור ואחר כך גם בביטוח הלאומי. אם אינכם בטוחים שאתם עושים זאת נכון ורוצים שאיש מקצוע מהימן ידאג לכם במעמד פתיחת עוסק פטור באינטרנט כזאת ברשויות, פנו לעמית מהלל. מהלל הוא רואה חשבון מנוסה המתמחה בטיפול בעוסקים פטורים ואחרים, ומנהל את החשבונות וייעוץ המס שלהם בהצלחה.

לקבלת שירותי ראיית חשבון ניתן ליצור קשר עם עמית מהלל רואה חשבון בטלפון: 052-6255734 או בטופס יצירת קשר או באמצעות וואטסאפ.

שירותי משרד רו״ח

החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה ללא עלות ומיצוי מקסימלי של ההחזר ללקוח.

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לרבות חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות.

הגשת דוחות

הגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים וחברות הכולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב.

ליווי וייצוג

ליווי וייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס.

עמותות

טיפול במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.