פתיחת תיק במס הכנסה

עמית מהלל רואה חשבון - פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, והחזרי מס.

התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

פתיחת תיק במס הכנסה

עמית מהלל משרד רואה חשבון – מומחה במתן שירותי ראיית חשבון לעוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע״מ.
התקשרו לקבלת ייעוץ מעמית מהלל משרד רואי חשבון.

עוסק פטור

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק פטור וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי וייעוץ עסקי.

עוסק מורשה

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק מורשה וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

חברה בע״מ

ליווי אישי בתהליך פתיחת חברה בע״מ וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

פתיחת תיק במס הכנסה – טיפים חשובים

פתיחת תיק במס הכנסה נשמעת לרוב האנשים כמשימה קשה ובלתי אפשרית. רבים נמנעים או לפחות נרתעים להתמודד או להתנהל בצורה עצמאית מול רשויות המס. למעשה, כל אחד יכול לעשות זאת, ללא שום צל של חשש. כאשר קיימת הכוונה מתאימה וייעוץ מקצועי ואיכותי, ניתן לפתוח את התיק ברשויות המס ללא שום דאגה. רואה חשבון עמית מהלל מספק שירותי ייעוץ וליווי אישי בכל השלבים של פתיחת תיק במס הכנסה. עמית מספק לכל לקוח את המידע הטכני הרלוונטי למקרה הספציפי שלו, ובהתאם לכך, הלקוח יודע כיצד להתנהל נכון מול הרשויות השונות. חשוב להבין, כי ההחלטות המתקבלות על ידי רשויות המס ישפיעו עליכם לכל אורך דרכם כעצמאיים. לכן חשוב מראש לקבל את הייעוץ המתאים, ובהתאם לכך להפיק את ההחלטות הנכונות עבורכם.

פתיחת תיק במס הכנסה

טיפים ועצות למתחילים – פתיחת תיק במס הכנסה

כאמור, לפני תחילת התהליך מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע, על מנת להימנע מטעויות הרות גורל. אופציה נוספת, היא לבקש מרואה החשבון שלכם לפתוח עבורכם את התיק במס הכנסה. במקרה כזה, אתם לא תצטרכו להתמודד עם שום דבר, והכל יתנהל מעצמו. אך מי שבוחר לבצע את העבודה בצורה עצמאית, יכול לבחור בין שתי אופציות – להגיע למס הכנסה בצורה פיזית, לשבת בתור ולבסוף להיפגש עם הנציג במקום. האופציה השנייה היא להיכנס לאתר של מס הכנסה, ולהוריד ממנו את כל הטפסים הרלוונטיים עבורכם.

יש צורך למלא את הטפסים בצורה המדויקת והקפדנית ביותר, ולהימנע מטעויות אשר עלולות לעלות לכם ביוקר בהמשך הדרך. בשלב הבא יש צורך לשלוח את הטפסים בפקס, למספר שמוצג באתר של מס הכנסה – בהתאם לסוג העסק ולמיקום שלכם. מומלץ לוודא שהפקס הגיע, על מנת להימנע מהמתנה מיותרת. לאחר מספר ימים תקבלו בדואר אישור כי התיק נפתח בהצלחה.

לסיכום, פתיחת תיק במס הכנסה עבור עוסק פטור / עוסק מורשה / חברה בע״מ / עמותה רשומה מהווה את הצעד הראשון שלכם לעבר החופש. כל מי שרוצה לצאת מעולם השכירים, ולנסות את מזלו בתור עצמאי, חייב לפתוח תיק במס הכנסה. לצורך כך, מומלץ להיעזר בשירותיו האדיבים והמקצועיים של רואה חשבון עמית מהלל, אשר מעניק ייעוץ וליווי אישי לכל אורך הדרך.

לקבלת שירותי ראיית חשבון ניתן ליצור קשר עם עמית מהלל רואה חשבון בטלפון: 052-6255734 או בטופס יצירת קשר או באמצעות וואטסאפ.

שירותי משרד רו״ח

החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה ללא עלות ומיצוי מקסימלי של ההחזר ללקוח.

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לרבות חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות.

הגשת דוחות

הגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים וחברות הכולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב.

ליווי וייצוג

ליווי וייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס.

עמותות

טיפול במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.