רואה חשבון בגבעתיים

עמית מהלל רואה חשבון - פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, והחזרי מס.

התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

רואה חשבון בגבעתיים

עמית מהלל משרד רואה חשבון – מומחה במתן שירותי ראיית חשבון לעוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע״מ.
התקשרו לקבלת ייעוץ מעמית מהלל משרד רואי חשבון.

עוסק פטור

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק פטור וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי וייעוץ עסקי.

עוסק מורשה

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק מורשה וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

חברה בע״מ

ליווי אישי בתהליך פתיחת חברה בע״מ וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

רואה חשבון בגבעתיים

רואה חשבון הוא איש מקצוע אשר הוסמך לעסוק בראיית חשבון בהתאם לחוק. התפקידים של רואה חשבון הם בין היתר לבדוק את התקינות של דוחות כספיים, לבצע ביקורות של דוחות כספיים וכן אימות שלהם וכן הוא עוסק בניהול ובייעוץ מס עבור עוסק מורשה, עוסק פטור, וחברה בע״מ. רואה החשבון מתמחה במימון, ביקורת חשבונאית, חשבונאות וכן תת תחומים אחרים.

לכל מדינה יש הסמכה ייחודית לרואי חשבון אשר עובדים בה. בישראל, מי שמעניק את ההסמכה הרלוונטית לרואי חשבון היא מועצת רואי החשבון. רואה חשבון הוא איש מקצוע נחוץ עבור כל עסק מכל סוג ובכל גודל. אם אתם זקוקים לשירותיו של רואה חשבון בגבעתיים ואינכם יודעים כיצד לבחור את רואה החשבון הנכון לכם, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מה צריך לדעת על ראיית חשבון בישראל?

חשוב לדעת כי בהתאם לחוק רואי חשבון, בכדי לעסוק בתחום יש לקבל תעודת הסמכה אשר מונפקת על מועצת רואי החשבון בישראל. מדובר על גוף סטטוטורי אשר כפוף למשרד המשפטים. גוף זה יהיה אחראי על הרישיון של המקצוע המדובר. בכדי לקבל רישיון, צריך לעבור בהצלחה את המבחנים של המועצה. תנאי נוסף הנדרש בכדי לקבל את התעודה המדוברת הוא לקבל ממכללה או אוניברסיטה תואר ראשון בחשבונאות.

תואר זה מעניק פטור על חלק ניכר מהבחינות של מועצת רואי החשבון.  אין ספק כי רואה חשבון מהווה איש מקצוע חשוב ביותר בכל עסק ובכל ארגון בכלל. רואה החשבון עוסק בתחומים שונים לרבות ייצוג של עסקים שונים מול רשויות המס הן בישראל והן בחו"ל באמצעות הצהרות הון, דוחות שנתיים ודוחות תקופתיים. מעבר לכך הוא מעניק שירותי הנהלת חשבונות לכל עסק וכן חשבות שכר. הוא עוסק בקבלת החזרי מס עבור העסק וכן מציע ייעוץ פיננסי שמטרתו היא לאפשר לעסק להתנהל בצורה יעילה ונכונה יותר.

מכיוון שרואה חשבון הוא איש מקצוע חשוב מאוד עבור כל עסק, יש לבחור אותו רק לאחר שבודקים ומוודאים כי הוא מקצועי מאוד ומתאים לצרכי העסק באופן מדויק.

רואה חשבון בגבעתיים

כיצד תבחרו רואה חשבון בגבעתיים?

אם אתם מחפשים רואה חשבון בגבעתיים, הקפידו לבדוק טרם אתם בוחרים באיש המקצוע הנדרש לכם, האם מדובר על רואה חשבון בעל ידע רחב היקף בתחום, הסמכה מתאימה, ניסיון עם עסקים מהסוג שיש לכם וכמובן, בדקו שיש לו המלצות רבות ומוניטין.

אם אתם זקוקים לשירותיו של רואה חשבון בגבעתיים שיעניק לכם את השירות הטוב ביותר, צרו קשר עם עמית מהלל רואה חשבון.

לקבלת שירותי ראיית חשבון ניתן ליצור קשר עם עמית מהלל רואה חשבון בטלפון: 052-6255734 או בטופס יצירת קשר או באמצעות וואטסאפ.

שירותי משרד רו״ח

החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה ללא עלות ומיצוי מקסימלי של ההחזר ללקוח.

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לרבות חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות.

הגשת דוחות

הגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים וחברות הכולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב.

ליווי וייצוג

ליווי וייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס.

עמותות

טיפול במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.