רואה חשבון בהוד השרון

עמית מהלל רואה חשבון - פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, והחזרי מס.

התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

רואה חשבון בהוד השרון

עמית מהלל משרד רואה חשבון – מומחה במתן שירותי ראיית חשבון לעוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע״מ.
התקשרו לקבלת ייעוץ מעמית מהלל משרד רואי חשבון.

עוסק פטור

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק פטור וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי וייעוץ עסקי.

עוסק מורשה

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק מורשה וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

חברה בע״מ

ליווי אישי בתהליך פתיחת חברה בע״מ וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

רואה חשבון בהוד השרון

אתם צריכים לבחור רואה חשבון בהוד השרון בקפידה בדיוק כמו שאתם בוחרים רופא או עורך דין, כי ההשלכות של רואה חשבון שלא יענה על הדרישות שלכם יכולות להיות גרועות באותה מידה. העסקת כל אחד מבלי להתעמק ביכולות המקצועיות שלו היא טעות גדולה שעלולה לעלות ביוקר. הרבה תלוי בסוג הפעילות בה אתם זקוקים לעזרתו של רואה החשבון, גודל החברה שרואה החשבון יתחזק, ועוד.

תכונות של רואה חשבון בהוד השרון שיענה על כל הדרישות

נתחיל עם המובן מאליו, אבל לא פחות חשוב:

השכלה- הנהלת חשבונות היא אחד התחומים הדינמיים ביותר, ומה שהיה רלוונטי אתמול אולי כבר לא עובד היום. בעל תעודה אינו מבטיח ידע עדכני ועבודה ללא דופי, אך השכלה מקצועית היא הבסיס עליו בנוי כל המשך העבודה של רואה חשבון בהוד השרון. קל יותר לבנות ידע על בסיס איתן, אחרת העובד יתקל כל הזמן בעובדה שהוא לא יודע מה לעשות בה. העסקת אדם ללא השכלה בתחום ראיית החשבון זו היא נטילת סיכון שיכולה לעלות ביוקר עבור העסק שלכם.

ניסיון- עדיף אם רואה החשבון כבר התנסה במקרים קשים ומורכבים בגלל חוסר ניסיון במקום אחר, וכבר הגיע אליכם מוכן עם כל הידע. ממש כמו אדם ללא השכלה, ניתן להכניס עובד ללא ניסיון לפעולות שגרתיות פשוטות שאינן כרוכות באחריות גדולה. אל תבלבלו בין ניסיון לוותק. אדם יכול היה להיות רואה חשבון במשך שנים רבות, לבצע פעולות פשוטות, מבלי להיתקל במצבים לא סטנדרטיים ומשימות אחראיות. זה לא אומר שהוא מומחה מנוסה. התעניינו בניסיון אמיתי. שאלו בראיון אילו תפקידים ביצע הפונה, עם אילו קשיים התמודד, אילו תוצאות הוא השיג.

רואה חשבון בהוד השרון

תכונות חשובות נוספות עבור רואה חשבון מנוסה

התמדה- עבודתו של רואה חשבון בהוד השרון היא לרוב שגרתית. חשוב שרואה השבון ידע להיות ממוקד ומרוכז בזמן עבודתו, אשר לרוב דורשת ישיבה מרובת שעות מול ניירת, כדי לא לטעות בחישובים.

חשיבה אנליטית וסקרנות- רואה חשבון שעובד על אוטומט, לא שואל שאלות ולא מרחיב ידע הוא דבר רע. הוא לא יציע שום דבר חדש, הוא לא יחסוך את הכסף של החברה.

יכולת עבודה עם מסמכים רגולטוריים- זוהי תכונה חשובה של מומחה, כי לא כל אחד יכול לתרגם שפה בירוקרטית לשפה אנושית. קוד המס, תקנות החשבונאות, מכתבים משירות המס ועוד מלאים במונחים וכתובים בשפה מורכבת. אם יש בעיה לאדם להבין מה כתוב שם, ההסתברות לטעויות בעבודה עולה באופן דרמטי.

אם אתם זקוקים לרואה חשבון מקצועי, אמין ובעל ניסיון רב שילווה אתכם צרו קשר עם עמית מהלל רואה חשבון אשר ייתן לכם שירותי פתיחת עוסק מורשה / עוסק פטור / חברה בע״מ / עמותה.

לקבלת שירותי ראיית חשבון ניתן ליצור קשר עם עמית מהלל רואה חשבון בטלפון: 052-6255734 או בטופס יצירת קשר או באמצעות וואטסאפ.

שירותי משרד רו״ח

החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה ללא עלות ומיצוי מקסימלי של ההחזר ללקוח.

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לרבות חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות.

הגשת דוחות

הגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים וחברות הכולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב.

ליווי וייצוג

ליווי וייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס.

עמותות

טיפול במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.