רואה חשבון לעסקים קטנים

עמית מהלל רואה חשבון - פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, והחזרי מס.

התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

רואה חשבון לעסקים קטנים

עמית מהלל משרד רואה חשבון – מומחה במתן שירותי ראיית חשבון לעוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע״מ.
התקשרו לקבלת ייעוץ מעמית מהלל משרד רואי חשבון.

עוסק פטור

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק פטור וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי וייעוץ עסקי.

עוסק מורשה

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק מורשה וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

חברה בע״מ

ליווי אישי בתהליך פתיחת חברה בע״מ וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

רואה חשבון לעסקים קטנים

אנשים רבים רוצים לפתוח לעצמם עסק אבל נרתעים לפעמים בגלל חוסר ידיעה של מה שנדרש מהם לעשות כעצמאים על פי חוק. בישראל נהוג לרשום עצמאים בשלושה סוגים של תיקים – עוסק פטור, עוסק מורשה וחברה. ההבדל ביניהם הוא לא רק בגובה ההכנסות שהם צפויים להרוויח אלא גם באופן הדיווח לרשויות המס, רישום התקבולים וניהול הספרים שלהם. מי שאינו נרשם כעצמאי משום שהוא חושש מניהול החשבונות היומי יכול לשכור את שירותיו של רואה חשבון לעסקים קטנים. זהו איש המקצוע שדואג לדיווחים לרשויות המס, שמלווה אותו ודואג לעדכן אותו בכל מה שנדרש ממנו במהלך השנה וגם בעת הרישום כעצמאי.

איך רואה חשבון לעסקים קטנים עוזר לכם כעצמאים?

על פי חוק, כל עצמאי חייב ברישום התקבולים שלו מלקוחות וברישום ההוצאות שלו. התקבולים מרוכזים בספרי החשבונות שהיו פעם ידניים והיום מנוהלים בדרך כלל בתוכנות. על כל תשלום שמקבלים חייבים להוציא קבלה, אם אתם במעמד עוסק פטור, וחשבונית מס אם אתם עוסק מורשה או חברה. את התשלומים לרשות מס הכנסה, רשות מס ערך מוסף וביטוח לאומי אפשר להגיש דרכו לאחר הגשת הדוחות והניירת הנדרשת על פי חוק. גובה שומת המס שלכם מחושב על פי ניכוי ההוצאות מההכנסות שנעשה על ידי רואה חשבון לעסקים קטנים שמטפל ברישום שלכם וזה בדיוק מה שמקל עליכם לעסוק בעבודה שלכם במקום בניהול ניירת.

רואה חשבון לעסקים קטנים

לא לוותר על ניהול ספרים נכון

עסקים קטנים בישראל במעמד עוסק פטור או מורשה אפשר לרשום לבד, אבל חייבים לקבל ייעוץ לפני כן או בהדרכה ייעודית ברשות מס הכנסה או על ידי רואה חשבון לעסקים קטנים. מומלץ מאוד לתת לו לנהל גם את רישום העסק שלכם כעוסק פטור או מורשה ברשויות המס ובביטוח לאומי משום שהוא ינהל זאת בצורה מסודרת יותר ויוכל להגדיר אתכם נכון. המעמד שלכם ייקבע על פי משלח ידכם ואם מותר לו להיות במעמד עוסק פטור או מורשה, ולפי גובה הכנסתכם הצפויה. כשמנהלים נכון את הספרים והתקבולים, כפי שעושה למענכם רואה חשבון עמית מהלל, יכולים לעמוד בדרישות החוק לניהול מסודר של העסק ותשלום המס.

לקבלת שירותי ראיית חשבון ניתן ליצור קשר עם עמית מהלל רואה חשבון בטלפון: 052-6255734 או בטופס יצירת קשר או באמצעות וואטסאפ.

שירותי משרד רו״ח

החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה ללא עלות ומיצוי מקסימלי של ההחזר ללקוח.

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לרבות חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות.

הגשת דוחות

הגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים וחברות הכולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב.

ליווי וייצוג

ליווי וייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס.

עמותות

טיפול במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.