רואה חשבון מומלץ

עמית מהלל רואה חשבון - פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, והחזרי מס.

התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

רואה חשבון מומלץ

עמית מהלל משרד רואה חשבון – מומחה במתן שירותי ראיית חשבון לעוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע״מ.
התקשרו לקבלת ייעוץ מעמית מהלל משרד רואי חשבון.

עוסק פטור

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק פטור וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי וייעוץ עסקי.

עוסק מורשה

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק מורשה וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

חברה בע״מ

ליווי אישי בתהליך פתיחת חברה בע״מ וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

רואה חשבון מומלץ

רואה חשבון מומלץ הוא לא רק אדם שעוסק בהנהלת חשבונות ודיווח. רואה חשבון טוב הוא המגן של העסק שלכם, מגן על האינטרסים שלכם ומונע טעויות יקרות. למצוא משרד רואי חשבון טוב הוא אתגר. במיוחד כאשר היזם עצמו מבין מעט בנבכי חשבונאות ומס. 

מה עושה רואה חשבון מומלץ ואיך הוא עובד?

  • עוקב באופן תמידי אחר הניירת הנדרשת עבור העסק שלכם. כדי לוודא שלא יהו לכם שום בעיות בעת ביקור פקידי מס הכנסה, רואה חשבון מומלץ עוקב באופן צמוד אחר ניהול תקין של ניירת, דורש מסמכים ועוד. 
  • יודע מאיפה הגיעו המספרים מהדוחות-  כשתשאלו רואה חשבון מהיכן הגיע נתון מס כזה או אחר, הוא יבסס במהירות, תוך 5–10 דקות, את עמדתו בהפניות למסמכים. אם הוא לא יכול לעשות את זה, אז יש בלגן בחשבונאות.
  • מסכימים על גובה המס ומתריעים מראש- לא נעים להגיע למצב שבו יש לשלם את המס מחר, ואין מספיק כסף בחשבון העו"ש לכך. כדי להימנע ממצבים כאלה, רואה חשבון טוב מודיע מראש על גובה המס שיש לשלם. וגם רואה חשבון מומלץ עושה הכל כדי להפחית את נטל המס – מציע שיטות לייעול מס חוקי ומגיש את כל המסמכים בזמן. לרוב סכום המס גבוה יותר רק בגלל שהמסמכים שהיו צריכים להתקבל לרשויות לא הוזנו למערכת. רואה חשבון טוב זוכר זאת ודורש את המסמכים הדרושים בזמן.
  • לוקח את כל התקשורת עם משרדי המס על עצמו- באופן מפתיע, רשויות המס מעדיפות לא פעם ליצור אינטראקציה ישירה עם בעלי העסקים. עבור הראשון – זה סוג של משחק, עבור השני – לחץ. לכן רואי חשבון טובים לוקחים על עצמם את כל התקשורת במשרד השומה ועובדים איתו בצמוד.
  • מסביר בצורה ברורה- אף אחד מלבד רואי החשבון לא מבין את השפה החשבונאית, ואף אחד לא הולך ללמוד אותה. אם בתקשורת עם רואה חשבון אתם לא חווה אי נוחות ולא הולכים לאיבוד בניחוש מה המשמעות של מונח מקצועי זה או אחר, יש לכם מזל. אם אתם מחפשים רואה חשבון בדיוק כזה, עמית מהלל רואה חשבון הוא הכתובת עבורכם. 
רואה חשבון מומלץ

לקבלת שירותי ראיית חשבון ניתן ליצור קשר עם עמית מהלל רואה חשבון בטלפון: 052-6255734 או בטופס יצירת קשר או באמצעות וואטסאפ.

שירותי משרד רו״ח

החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה ללא עלות ומיצוי מקסימלי של ההחזר ללקוח.

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לרבות חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות.

הגשת דוחות

הגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים וחברות הכולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב.

ליווי וייצוג

ליווי וייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס.

עמותות

טיפול במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.