רואה חשבון פתיחת עוסק פטור

עמית מהלל רואה חשבון - פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, והחזרי מס.

התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

רואה חשבון פתיחת עוסק פטור

עמית מהלל משרד רואה חשבון – מומחה במתן שירותי ראיית חשבון לעוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע״מ.
התקשרו לקבלת ייעוץ מעמית מהלל משרד רואי חשבון.

עוסק פטור

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק פטור וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי וייעוץ עסקי.

עוסק מורשה

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק מורשה וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

חברה בע״מ

ליווי אישי בתהליך פתיחת חברה בע״מ וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

רואה חשבון פתיחת עוסק פטור

כל אדם הרוצה לפתוח עסק ולנהל את ענייני הכספים והפעילות בעסק בצורה חוקית מחויב לפתוח תיק במע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. על אף שניתן לגשת לבד לבצע את הפעולה, תמיד מומלץ להיעזר ברואה חשבון לפתיחת התיקים. רואה חשבון פתיחת עוסק פטור יסייע לכם לבצע את העבודה ביתר בקלות ולמעשה יוריד מכם את העול וההתעסקות שבהליכה למשרד מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי ויבצע את פתיחת התיק עבורכם. סביר להניח שהוא יגבה מחיר עבור השירות, אלא אם כן תסכמו על המשך עבודה יחד ואז מרבית רואי החשבון בדרך כלל מספקים זאת כשירות ללקוח החדש שלהם.

ההבנה שאתה לא רוצה יותר להיות שכיר הכתה בך? כבר שנים שאתה מרוויח X בחודש ואתה רוצה לשנות את הדברים? או שאולי אתה נמצא היום בתחילת דרך עסקית חדשה ורוצה לבדוק את השטח? כך או כך, הדרך הנכונה לעשות זאת היא לפתוח עוסק פטור. יחד עם זאת, חשוב להבין שעוסק פטור אומנם פוטר אותך מתשלום של מע"מ, אך אתה כן צריך להתנהל נכונה מול הרשויות. אתה צריך לשלם מיסים וגם להוציא קבלות ללקוחות. לכן, אם חשוב לך לא לעשות טעויות מיותרות, טבעי שתחפש רואה חשבון פתיחת עוסק פטור עוד היום. עמית מהלל רואה חשבון הוא איש מקצוע שכדאי לך להכיר, כי הוא יוכל ללוות אותך, ואת העסק שלך, בצורה מובילה לכל אורך הדרך. 

רואה חשבון פתיחת עוסק פטור – למה לא כדאי לעשות את זה לבד?

אם יצא לך לקרוא כמה דברים אודות פתיחת עוסק פטור, אפשר להבין אם אתה תוהה האם עדיף לעשות זאת לבד. זה ברור שאם תפנה לקבלת שירותיו של רואה חשבון פתיחת עוסק פטור, תשלם על כך כסף. יחד עם זאת, חשוב להבין: למרות התוכנות המתקדמות שיש בתחום הזה בימינו, אין תחליף אמיתי לשירותיו של רואה חשבון מקצועי. מי שלמד את התחום וגם צבר בו ניסיון יוכל לעזור לך לא רק לפתוח עוסק פטור, אלא גם לסייע לך בכל סוגיה שתתעורר בדרך. יש לכך חשיבות אדירה לעסק שלך ולכן לא כדאי לוותר על שירות חשוב שכזה. 

רואה חשבון פתיחת עוסק פטור

אילו מסמכים צריך להגיש במע"מ ומס הכנסה?

במידה והחלטתם לפתוח את התיק בעצמכם או שאתם רוצים להיות מעורבים בתהליך פתיחת התיק שלכם עם רואה החשבון, כדאי יהיה לדעת אילו מסמכים תצטרכו להגיש.

  • כאשר אתם מגיעים למע"מ מומלץ יהיה להגיש עם צילום ת.ז פלוס הספח. כמו כן תרצו להביא מסמך אישור ניהול חשבון או שיק מבוטל שלכם. אם יש לכם חוזה שכירות למקום בו העסק הולך לפעול אנא הביאו עמכם גם העתק של חוזה השכירות. הכינו מראש 2 עותקים לפחות (אחד עבור מע"מ ואחד עבור מס הכנסה). במע"מ תצטרכו למלא ולחתום על טופס 821 אותו תוכלו גם להוריד מהאינטרנט ולהגיע מוכנים.
  • מס הכנסה – תצטרכו להגיש את אותם טפסים, אולם במקום טופס 821 תצטרכו למלא ולהגיש את טופס 5329.
  • לבסוף הולכים לביטוח הלאומי עם האישורים ממע"מ ומס הכנסה.

ניתן לעשות זאת לבד אולם עבור רבים, בעיקר בתחילת דרכם, עשוי להיות הדבר למסובך או טרחה לא נעימה. על כן, עדיף לפנות לרואה חשבון פתיחת עוסק פטור אשר יוכל לפתוח את התיק עבורכם כמי שמייצג אתכם, לאחר שתחתמו לו על טופס ייפוי כוח המאשר לעשות זאת.

בחירת רואה חשבון מקצועי

האמת היא, שבין אם אתה מחפש רואה חשבון פתיחת עוסק פטור ברחובות ובין אם אתה מחפש אותו בכל מקום אחר בארץ, יש היום אפשרויות שונות. לכן ברור מדוע יש לך דילמה, כי איך באמת בוחרים רואה חשבון שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות? והאם כל איש מקצוע יידע לייעץ לך וללוות אותך כמו שצריך? מובן שהתשובה היא לא. לכן כדאי שתכיר את עמית מהלל רואה חשבון, כי כאן תרגיש שאתה בידיים מקצועיות. בנוסף, השירות הניתן כאן תמיד אדיב, אז למה שתתפשר על משהו אחר? 

באילו עוד דברים רואה החשבון יכול לעזור לנו?

רואה החשבון שלכם יוכל לעזור לכם לא רק בפתיחת תיק עוסק פטור אלא גם לניהול החשבונות השוטפים בעסק, הנפקת משכורות לעובדים לכשיגיע היום, הגשת דוחות שוטפים ושנתיים (עוסק פטור נדרש רק בדוח שנתי ללא דוחות חודשיים כמו עוסק מורשה/חברה בע"מ).

לקבלת שירותי ראיית חשבון ניתן ליצור קשר עם עמית מהלל רואה חשבון בטלפון: 052-6255734 או בטופס יצירת קשר או באמצעות וואטסאפ.

שירותי משרד רו״ח

החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה ללא עלות ומיצוי מקסימלי של ההחזר ללקוח.

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לרבות חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות.

הגשת דוחות

הגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים וחברות הכולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב.

ליווי וייצוג

ליווי וייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס.

עמותות

טיפול במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.