פתיחת עוסק פטור אונליין

עמית מהלל רואה חשבון - פתיחת תיקים, הנהלת חשבונות, והחזרי מס.

התקשרו לתיאום פגישת ייעוץ

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

פתיחת עוסק פטור אונליין

עמית מהלל משרד רואה חשבון – מומחה במתן שירותי ראיית חשבון לעוסק פטור, עוסק מורשה וחברה בע״מ.
התקשרו לקבלת ייעוץ מעמית מהלל משרד רואי חשבון.

עוסק פטור

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק פטור וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי וייעוץ עסקי.

עוסק מורשה

ליווי אישי בתהליך פתיחת עוסק מורשה וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

חברה בע״מ

ליווי אישי בתהליך פתיחת חברה בע״מ וייצוג מול רשויות המס, שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר, הגשת דו״ח שנתי והגשת דוחות חודשיים.

פתיחת עוסק פטור אונליין

כל השלבים בפתיחת עוסק פטור אונליין

עוסק פטור הוא עוסק הפטור מתשלום מע"מ, שסך עסקאותיו השנתי לא עובר את הסכום שנקבע לשנה הנוכחית. הסכום הוא סכום משתנה בהתאם לכל שנה. העוסק הפטור איננו חייב בתשלום מע"מ עבור עסקאותיו, אך איננו דורש מהלקוחות שלו במע"מ על העסקאות אותו עושה עימם. אם אתה מעוניין בפתיחת עוסק פטור אונליין לאחר שווידאת כי אתה עומד בכל הקריטריונים אותם הגדירו רשויות המס לעסק מעין זה, הגיע הזמן שתחל בתהליך פתיחת התיק.

איך מתחילים בתהליך פתיחת עוסק פטור אונליין

פתיחת עוסק פטור אונליין הוא הליך, וכמו כל הליך בירוקרטי עלול להיתפס כמבלבל ומורכב. השלב הראשון בפתיחת עוסק פטור אונליין הוא פתיחת תיק במע"מ. כדי להירשם במע"מ ולפתוח תיק עוסק פטור אונליין, חובה להגיע פיזית אל סניף המע"מ, או לחלופין, לתת ייפוי כוח לאדם מטעמך שיפתח בעבורך את התיקים הנדרשים ברשויות המס השונות. לפני פתיחת תיק עוסק פטור אונליין במע"מ יש לברר לאיזה תחנת מע"מ אתה משויך. על מנת לברר לאיזו תחנת מע"מ אתה שייך כל שעליך לעשות זה לבדוק באחד מאתרי האינטרנט הרלוונטיים או ליצור קשר עם מע"מ.

חשוב שתדע שעליך להביא מסמכים שונים למע"מ כדי לפתוח את התיק הרלוונטי לעוסק פטור כגון: צילום תעודת הזהות שלך, צילום המחאה עם פרטי החשבון שלך וחוזה שכירות של המקום בו מצוי העסק שלך. לאחר שתפתח את התיק במע"מ תקבל את מספר העסק שלך שיהיה זהה למספר הזהות שלך וכן, תעודה המורה כי אתה מוגדר כעוסק פטור על פי מע"מ. עם התעודה זו עליך לגשת לביטוח הלאומי ולמס הכנסה.

פתיחת תיק עוסק פטור אונליין

פתיחת עוסק פטור אונליין בביטוח הלאומי ובמס הכנסה

לאחר שפתחת את התיק במע"מ, תיגש עם המספר שקיבלת ועם התעודה אל הביטוח הלאומי, שם תקבל פנקס קבלות לתשלום דמי ביטוח לאומי חודשיים ולאחר מכן, יש לגשת אל משרדי מס הכנסה במקום הרלוונטי לך, יחד עם מסמכים שונים הרלוונטיים לפתיחת התיק. לאחר שסיימת לפתוח את תיק עוסק פטור אונליין גם בביטוח הלאומי וגם במס ההכנסה, חשוב שתדע שבזאת לא תמו חובותיך וכי יש חובת דיווח שנתית למע"מ ולמס הכנסה על דברים שונים הנוגעים לעסק שלך.

על מנת שלא לדאוג לזה, יש לבחור ברואה חשבון מקצועי ואמין שיסייע לך במידה ואתה זקוק הן עבור תהליך פתיחת תיק עוסק פטור אונליין והן בכל מה שכרוך לדוחות השנתיים למע"מ ולמס הכנסה. עמית מהלל רואה חשבון הוא איש המקצוע הטוב ביותר לפנות אליו בכל מקרה שבו אתה מעוניין לפתוח תיק עוסק פטור אונליין ואינך יודע מהיכן להתחיל ומה עליך לעשות.

לקבלת שירותי ראיית חשבון ניתן ליצור קשר עם עמית מהלל רואה חשבון בטלפון: 052-6255734 או בטופס יצירת קשר או באמצעות וואטסאפ.

שירותי משרד רו״ח

החזרי מס

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה ללא עלות ומיצוי מקסימלי של ההחזר ללקוח.

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לרבות חשבות שכר לעוסקים פטורים, עוסקים מורשים וחברות.

הגשת דוחות

הגשת דוחות חודשיים למס הכנסה ומע״מ והגשת דו״ח שנתי לעוסקים וחברות.

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעסקים וחברות הכולל בדיקת כדאיות כלכלית לעסק, בניית תזרים מזומנים ותקציב.

ליווי וייצוג

ליווי וייצוג מול רשויות מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע״מ, לרבות בדיקת חשיפות מס.

עמותות

טיפול במתן ניהול תקין וסעיף 48 לעמותות, שירותי הנהלת חשבונות והגשת דו״ח שנתי.

דילוג לתוכן